Aktualita

Jak budovat značku školy

Školení "Jak budovat značku školy" se zaměřuje na strategické řízení školního náboru, značky (brandu) školy i školní pověsti. Naučíte se, jak na výchovné poradce, co je segmentace a jak pomocí segmentace oslovit uchazeče, žáky i rodiče. Hlavní část prezentace se věnuje brandu školy, pomocí které můžete nejen budovat pověst školy, vymezit se vůči konkurenci, ale také oslovit uchazeče s konkrétními zájmy a předpoklady.

Co si ze školení odnesete

  • Získáte nový pohled na to, co pro vaši školu znamenají výchovní poradci.
  • Dozvíte se základy marketingové teorie a zjistíte, jak ji aplikovat do školství.
  • Naučíte se základy brandbuildingu, díky kterému zvládnete ovlivňovat vlastní pověst.
  • Ukážete si, jaké strategické dokumenty by školy měly mít zpracované.
  • Demonstrujete, jak výrazný vliv má grafická prezentace na pověst školy.
  • Naučíte se psát tiskové zprávy a základy PR.

Obsah školení

  • Jak na výchovné poradce. Výchovný poradce je pro střední školy nejdůležitější osoba na ZŠ. Naučte se, se stát jejich partnerem a dostat váš obsah k žákům.
  • Základy marketingové teorie. Segmentace, targeting, positioning – to je svatá trojice marketingové strategie. Ukážeme si, jak aplikovat teorii na příkladu středních škol.
  • Řízení značky školy. Naučte se, jak vytvářet a aktivně řídit vlastní značku a tedy i pověst, a staňte se školou, na kterou uchazeči chtějí už od 6. třídy.
  • Řízení marketingu školy. Jaké dokumenty jako škola potřebujete, abyste byli schopni efektivně řídit vlastní značku? Jak zabezpečit jednotnost v komunikaci.
  • Vizuální identita školy. Co to je grafická identita a jak ovlivňuje váš nábor? Na co si dát pozor a jak posunout svou grafickou prezentaci na novou úroveň?
  • Public relations pro školy. Naučte se, jak dostat vaši školu do médií zdarma a ušetřit desítky tisíc za reklamu. Díky základům PR se i vaše škola dostane do novin.

Pro koho je školení určeno?

  • Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing.
  • Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. 

 

Cena a organizační informace

  • Termín: 8.9.2022, 9:30 - 13:30 hod
  • On-line školení: 1 890 Kč (72,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení. 
  • Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ.
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
  • Školení je akreditováno na 8 vyučovacích hodin.

Přihláška

 

Zdroj: https://www.nezzazvoni.cz/