Praxe

Možnosti praxe ve firmě SOPHIA, jazykové služby s.r.o.

Pozice Asistent(ka) pro sales and marketing manažera pro české i zahraniční zákazníky
Doba trvání praxe Krátkodobá (do 30 dní)
Náplň praxe Vstupní školení: BOZP a PO, představení firmy (služby, zákazníci, dodavatelé), školení na vyšší uživatelskou znalost práce s MS Word, zásady bezpečné práce s firemním IS, pravidla interní a externí komunikace, mlčenlivost, používání docházkového systému, systém řízené dokumentace dle ISO 900, základní info o vnitřních předpisech atd. Příprava podkladů k veletrhům / pracovní cestám obchodníků. Spolupráce zpracování závěrů z pracovních cest (follow-up) v ČR, zahraničí. Vyřizování různé obchodní korespondence. Spolupráce při monitoringu trhu a vývojových trendů v oboru jazykových služeb. Aktualizace obchodních dat ve firemním IS (obchod, nákup). Příprava podkladů pro zpracování prezentací, marketingového plánu a podpůrných prodejních materiálů. Tvorba přehledů, statistik a podkladů pro reporting pro vedení firmy. Spolupráce při přípravě smluv a dalších dokumentů týkajících se obchodních vztahů.
Benefity Možnost pokračovat v placené brigádě. Nápoje na pracovišti zdarma.
Požadujeme Zájem získat praxi, naučit se něco nového. Praxe může být krátkodobá i dlouhodobá, souvislá i nesouvislá.
Vhodné pro tyto obory
  • Ekonomika a podnikání
  • Ekonomika a podnikání (Zahraniční obchod)
  • Obchodní akademie
Místo výkonu praxe:

SOPHIA, jazykové služby s.r.o.
Hroznová
37001
České Budějovice 1, České Budějovice


Kontaktní osoba:

Mám zájem o praxi



Zpracováváme soubory cookies. Pomáhají nám ke správnému fungování webové stránky, k poskytování funkcí sociálních sítí, personalizaci obsahu a inzerce a k analýzám její návštěvnosti. Používáním webu souhlasíte s jejich užitím.