Výzkum o dopadech distanční výuky
Potýkali jste se v současné době s problémy v distanční výuce svých žáků? Podělte se o ně! Zapojte se do evropského výzkumu o dopadech distanční výuky. Cílem je shromáždit informace o tom, jaké vzdělávací technologie jste v týdnech následujících po propuknutí pandemie COVID-19 využívali, s jakými problémy jste se potýkali, jak jste je řešili a jaká doporučení byste nám případně chtěli sdělit.
Tento dotazník je určen učitelům v primárním a sekundárním vzdělávání (žáci ve věku od 3 do 21 let). Vaše ochota podělit se o své zkušenosti je klíčovým předpokladem k identifikaci společných problémů a dobré praxe. Pokud máte chvilku, poskytněte své odpovědi na tento krátký dotazník a podělte se o zpětnou vazbu k některé ze tříd, které jste ve školním roce 2019/2020 učili. Třídou je míněna konkrétní skupinu žáků, kteří navštěvují konkrétní hodinu.
Pokud jste v relevantním období – tedy ve školním roce 2019/2020 – učili více než jednu třídu, budete mít na konci dotazníku možnost podat informace o jedné další třídě, a to stručně formou opětovného zodpovězení některých otázek týkajících se konkrétní třídy.
Dotazník je dostupný v češtině do 15. 11. 2020 a účast na šetření by vám neměla zabrat více než 25 minut.
Dotazník naleznete ZDE.
Zdroj: SCIENTIX, Komunita pro přírodovědné vzdělání v Evropě
Autor: | drdova@jhk.cz |
Datum: | 06.11.2020 |